Alla inlägg den 30 september 2014

Av jessha henningsson - 30 september 2014 19:54

 Jessha - svaret var du 

 

Att jag va speciell var det bara något du sa /jag undrar och tänker varför det blev som det blev/jag tänker varje dag om jag gjorde något fel,vad kunde det ha varit/ nu när tankarna och sanningen kommer fram kommer jag ihåg var aldrig ja utan du som var felet/jag gjorde allt mitt allra bästa det jag kunde ge dig och förlät dig för allt du gjorde mot mig/ allt blev som vanligt/samma sak händer igen, hur kunde jag lita på de du sa/hur kunde ja lita på dig av alla dina lögner och dina ord när de hände om och om igen/ när jag tänker efter blir besviken på mig själv, tänker hur kunde jag ta tillbaka honom/du var min pojkvän, min sambo den som jag älska över 5 år/ du var en sån person som allltid fanns till hands/ personen som jag verkligen trodde på när de inte fanns andra där ute/sitter ledsen och sårad som fan av vad som hänt/varför släppte du mig och min hand när du vet att vi kan/ men du gav upp/Vi kan aldrig gå tillbaka det som var bra med oss /vi tillsammans kunde vi kämpa men istället ramlade och sprack vårt förhållande och allt/aldrig känt så här förut och du vet att det är sanning/vill höra orden som jag känner för dig/ du kunde aldrig visa känslor eller öppna dig för mig/ jag undrar varför?men jag hoppas varje dag på ett svar från dig/ hoppas allt löser sig till slut/jag har kvar hoppet om att vi hittar tillbaks till varann igen/tänk om livet har en mening/ För jag trodde min mening var du / men de visar väl sig/ en vacker dag kanske  du kommer tillbaks/ efter allt nu så måste livets mening och svaret va du.... 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


'' de e jag ''

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards